Тренинг Intel 10.2

Модуль 11. Рефлексія 

На тренінгу я дізналася багато нового: як створювати вікі-сторінки, спільно використовувати документи за допомогою відповідних сервісів, працювати з блогами. Крім того, ознайомилась з новою методикою проведення уроків. Яка, на мою думку, має ряд переваг перед попередніми версіями, оскільки більш ширше використовуються різноманітні сервіси веб 2.0, які постійно удосконалюються і надають все більше можливостей щодо застосування ІКТ в навчальній діяльності. Найефективніше є можливість використання опитувальників; електронної бібліотеки, де сконцентрована значна кількість допоміжних матеріалів, сам електронний підручник. Це в сукупності,  дозволить значно ефективніше проводити уроки.

Моудль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Знання і вміння, які я отримала за короткий час я думаю зможу передати своїм учням і робота над проектами тепер буде проходити зовсім у іншому напрямку. 

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки ,що учні можуть самі спрямувати себе у навчанні,розвивають навички самоконтролю,самостійно конструювати свої знання.

Модуль 8. Рефлексія

Завдяки цьому модулю я зрозуміла, що оцінювання,зосереджене на потребах учня, означає вчасну корекцію наданих учнями матеріалів, надання порад, щодо покращення зовнішнього вигляду презентації, корегування можливих помилок.
Оцінювання,зосереджене на потребах учня, означає вчасну корекцію наданих учнями матеріалів, надання порад щодо покращення зовнішнього вигляду презентації, корегування можливих помилок.

Модуль 7. Рефлексія

Завдяки цьому модулю я зрозуміла, що оцінювання,зосереджене на потребах учня, означає вчасну корекцію наданих учнями матеріалів, надання порад, щодо покращення зовнішнього вигляду презентації, корегування можливих помилок.


Модуль 6. Рефлексія

Після цього модуля я по іншому подивилася на сфери використання сервісів. Особливо те, що є можливість відкритої співпраці з учнями під час роботи над проектом та взагалі використання можливостей інтернету для організації навчання з метою розвитку вссіх можливих компетенцій учнів.


Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме для проведення досліджень, ефективного пошуку корисних відомостей та даних в Інтернеті.
Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: роз'яснив мені , для чого потрібна презентація проекту, як її наповнити потрібним змістом для розкриття теми та мети проекту, допоміг мені відкорегувати форми самоспрямовуючого оцінювання та підібрати потрібні інструменти для його формування.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме: поглибити знання учнів зі здоров'язберігаючих технологій для безпечного використання комп'ютера у навчанні. Сам проект вчить школярів здобувати знання вищого рівня та Навички 21 століття.


Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, адже проектна діяльність спрямована на розвиток навичок спільної роботи учнів, ефективного спілкування, залучення учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, формування навичок самостійної дослідницької діяльності, уміння планувати власну діяльність, прийняття виважених аргументованих рішень, отримання досвіду, прояв власної творчості та індивідуальності учнів.


Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме здобути нові знання з використання сучасних ІКТ для покращення навчання учнів, зацікавлення їх та усучаснення навчального процесу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий